Dacă ți-ai deschis o firmă sau dacă te muți într-un spațiu care să corespundă mai bine nevoilor companiei tale, trebuie să ai în vedere și echipamentele necesare în noul sediu. Lista este lungă și diferă de la caz la caz, însă există o serie de dotări care reprezintă un must-have pentru orice spațiu de birouri. Ne-am gândit să-ți dăm o mână de ajutor în amenajarea sediului, amintindu-ți care sunt acele echipamente care nu trebuie să lipsească din dotare.
Calculatoare sau laptopuri
Munca de birou este neconceput fără un calculator pentru fiecare angajat, de aceea investiția în astfel de dispozitive nu poate fi amânată pentru mai târziu. Pentru cei ca căror activitate se desfășoară strict din birou, sunt recomandate calculatoarele desktop, cu o configurație adaptată nevoilor utilizatorilor. Important este ca acestea să se „miște” repede, să nu se blocheze și să nu dea erori repetate, pentru că astfel afectează productivitatea.
Pentru angajații a căror activitate presupune mai multă mobilitate, este nevoie de laptopuri, care sunt, de fapt, computere portabile. Și acestea trebuie să fie suficient de performante pentru a putea fi utilizate fără probleme o perioadă cât mai îndelungată.
Citește mai mult: https://financiarul.ro/companii/amenajarea-sediului-de-birouri-4-echipamente-must-have/