Doru Șupeală, Managing Partner la Școala SPOR și autor al cărții Employer Branding 100%, a fost invitatul comunității OSC-GlobalHRManager din luna octombrie. Doru a vorbit despre cum se obține loialitatea și implicarea oamenilor într-o organizație, dar și despre greșelile pe care le fac unele organizații care investesc în brandul de angajator în ultimul moment. Brand-ul de angajator se construiește în timp și se întreține continuu, iar importanța lui pentru o companie este la fel de mare ca cea a brand-ului comercial.

Discursul invitatului a generat dezbateri despre costurile pierderii unui angajat, Doru Șupeală subliniind faptul că acestora trebuie să li se solicite feedback în permanență, pentru a înțelege experiența pe care o au în cadrul organizației. Cultura organizațională trebuie să fie umană pentru că relațiile cu angajații sunt de tip H2H (human to human), nu B2B sau B2C.

Comunitatea OSC-GlobalHRManager este administrată de Oameni și Companii-OSCOSC oferă soluții de marketing utilizând un ecosistem propriu de +120 comunități business sau profesionale si platforme digitale asociate. O listă cu aceste platforme puteți vedea aici. O listă de comunități, aici.