Eduard Pînzariu, Delivery Director, Smartree, a vorbit în cadrul evenimentului „Magnetico Sibiu”. despre beneficiile pe care le oferă organizația: „Trăiam cu senzația că peste tot, în România, tichetele de masă sunt cel mai răspândit beneficiu, însă am descoperit că, în anumite industrii, sunt majoritare alte tipuri de beneficii extrasalariale. În Telecom, de exemplu, se preferă bonusurile de prime, de vânzări, de performanță. În automotive sunt la egalitate beneficiile ce țin de transport și bonusurile. Acestea sunt doar câteva cifre obținute după o perioadă de 2 luni și jumătate în care am reușit să generăm un studiu pe ultimii 3 ani și 9 luni, în care să capturăm informații despre evoluția salariului, headcount-ului, beneficiilor salariale la nivelul României. Studiul a acoperit 2.5 milioane de fluturași.”
Tot despre beneficii a vorbit și Anca Gurzu, Key Account Manager, Bringo. Astfel, ea a punctat că: „Am auzit foarte multe discuții despre wellbeing, despre work-life balance. Noi avem ca motto «Cumpărături cum le faci tu, fără să le faci tu». Aici vorbim despre un personal shopper, care face comenzile pentru clienți exact cum le-ar face pentru el. Noi avem aceleași prețuri și promoții ca în magazinele fizice, iar dacă aveți un card de fidelitate, el poate fi înscris în aplicație. Un proiect foarte important lansat anul acesta, care a fost îmbrățișat de către clienți, este preluarea ambalajelor prin sistemul de garanție-returnare. Inițial, a fost îmbrățișat de persoanele cu dizabilități, care se aflau în imposibilitatea de a se deplasa spre centrele de reciclare. Până la urmă, ne-am gândit să facem acest serviciu disponibil pentru toți clienții, pentru că suntem, cu toții, pe fugă. Ridicăm ambalajele de la client, după care i se generează un voucher. Pentru moment, programul este disponibil doar pentru Carrefour.”
Invitată a ediției „Magnetico Sibiu” din 2024 a fost Angelique Slob, Founder, Management Consultant, Future of Work Strategist, Hello Monday Club. Ea a vorbit despre cum s-au transformat spațiile de lucru în ultimii ani și ce ar trebui să facă organizațiile pentru a se adapta la nevoile angajaților. „Ce am văzut din statistici este că, încă dinainte de pandemie existau schimbări privind munca hibridă și flexibilă, însă cele mai multe companii le cereau angajaților să fie la birou cinci zile pe săptămână. Dar nu este singura schimbare care a avut loc. Atunci când vin la birou, angajații vor să desfășoare mai multă muncă colaborativă. Vor să se implice, să se reconecteze cu colegii lor. Vor să-și facă sarcinile individuale de acasă și să vină la birou pentru colaborare. De aceea, trebuie să înțelegem care este funcția birourilor astăzi și să identificăm ce au nevoie angajații noștri. Unul dintre lucrurile care fac parte din Experiența Angajaților este echilibrul muncă-viață personală. Un birou acasă și un spațiu de coworking devin parte a experienței locului de muncă. Atunci când vine vorba de spațiile de birouri și facilitățile lor, ar trebui să oferim oamenilor mai multe activități. Atmosfera de la locul de muncă devine din ce în ce mai importantă.”
16 lideri din domeniul resurselor umane s-au reunit, în luna noiembrie, la Sibiu, pentru a discuta despre ce pot face organizațiile pentru a răspunde provocărilor actuale ce apar în recrutare și cum pot acestea să se transforme astfel încât să rămână atractive atât din perspectiva candidaților, cât și a angajaților actuali.
Evenimentul a fost organizat de BusinessMark. Platformele Oameni și Companii – EventsMax.ro și GlobalHRManager.ro – sunt parteneri de comunicare a evenimentelor BusinessMark.