Multe companii își dau seama că, după 18 luni de lucrat de acasă, angajații au nevoie de întâmpinări speciale. Mic dejun gratuit, bomboane sau un cadou simbolic – acestea sunt doar câteva dintre avantajele și stimulentele oferite de angajatori pentru a-și atrage lucrătorii la biroul lor după un an și jumătate petrecut acasă.

City of London Corporation, organul de conducere pentru Square Mile din capitală, a întâmpinat muncitorii înapoi organizând un „festival de bere” cu intrare liberă, unde colegii puteau să se reunească la o halbă de bere și mâncare.

Firma de investiții Fidelity International este una dintre cele care oferă delicatese celor aproape 2900 de lucrători ai săi. Cei care merg la locul de muncă se vor putea bucura de un mic dejun gratuit în fiecare luni, precum și fructe gratuite. Carele cu vată pe băț și popcorn vor fi disponibile și în alte zile.

Micul dejun gratuit este, de asemenea, oferit până la sfârșitul lunii octombrie pentru 1.300 de persoane angajate de firma de avocatură Slaughter and May, precum și o sticlă de apă reutilizabilă din oțel inoxidabil în culorile companiei. Firma adoptă, de asemenea, un model de lucru flexibil în cadrul căruia angajații își vor petrece 60% din timp la birou și 40% acasă.

Unul dintre cele mai profitabile stimulente este la firma de servicii profesionale PwC, a cărei forță de muncă din Marea Britanie, cu 22.000 de angajați, va primi 1.000 GBP suplimentar în septembrie, pe măsură ce compania trece la un model de lucru hybrid.

Compania onenine5.com din Croydon, care produce articole de călătorie, a declarat că a fost contactată de mai multe firme de tehnologie dornice să cumpere laptopul companiei, plin cu fibră de cocos. Ei caută să aibă produsul marcat cu logo-urile lor corporative, pentru a le oferi personalului care se întoarce la locul de muncă.

Cadourile sau întâlnirile în echipă sunt o modalitate de a face angajații să se simtă apreciați după o perioadă de lucru izolat, potrivit psihologului Lee Chambers, care conduce firma de formare Essentialise din Preston.

„Bineînțeles, unii oameni sunt foarte încântați să se întoarcă la birou, iar alții sunt puțin mai ezitanți, dar nu există nicio îndoială că, dacă știu că pot participa la ceva distractiv sau că ceva li se oferă gratuit din partea angajatorului, vor fi mai atrași să se întoarcă la birou și vor avea un sentiment foarte plăcut. ”

Sursa: https://www.theguardian.com/money/2021/sep/12/uk-firms-use-free-beer-and-popcorn-to-tempt-staff-back-to-work