„Din punctul meu de vedere, cred că inovație este un cuvânt prea ‘greu’ în contextul proceselor de recrutare. Cred că trebuie să mergem mai degrabă în direcția de Creativitate combinată cu Customer Experience și o înțelegere foarte bună a specificului pieței în care se derulează proiectele de recrutare”, spune Olivia David, Recruitment Manager, eJobs România, în interviul acordat platformei GlobalHRManager.ro.
Potrivit acesteia, echipa Skilld by eJobs are acces la tool-uri dezvoltate atât în intern, cât și în extern, care fac facilă căutarea candidaților, însă doar tool-urile nu sunt suficiente pentru a asigura succesul unui proces de recrutare.
„Un aspect foarte important este maturitatea profesională a Consultantului de Recrutare, care prin procese și abordări personalizate este capabil să identifice candidații pe care clienții noștrii îi caută. Nici un proiect nu seamănă cu altul, de aceea, este nevoie de adaptabilitate, deschidere la nou, orientare către soluții – mai ales în contextul actual de piață, în care cererea pentru anumiți specialiști este mai ridicată decât numărul acestora în piață, empatie și multă reziliență”, adaugă interlocutoarea noastră.
Aceasta adaugă că echipa pe care o conduce utilizează Inteligența Artificială zilnic, mai ales că toate aplicațiile (CRM, ATS, Baze de date) la care are acces pentru derularea proiectelor de recrutare au o componentă mai mare sau mai mică de Inteligență Artificială. “Grupul Ringier, din care facem parte, a pus în prim plan Inteligența Artificială, integrând-o în cadrul tuturor liniilor de business atât la nivel local, cât și la nivel internațional”, conchide Olivia David.