În contextul în care pandemia a dus la schimbarea completă a modului în care lucrăm, interacționăm, specialiștii de HR și liderii organizațiilor sunt supuși unui constant proces de transformare și adaptare. Automatizarea, inteligența artificială, digitalizarea au ajuns să ocupe un rol cheie în viața noastră, aducând după sine schimbări ce trebuie făcute rapid, dar și actualizate periodic.

În acest context, pe 25 februarie 2021, BusinessMark organizează o nouă ediție a Tomorrow@Work”, eveniment online în cadrul căruia se vor căuta răspunsuri la întrebări esențiale: Cum privim ziua de mâine și cum ne pregătim pentru ea?

Vor participa, în calitate de speakeri:

  • BEATRIZ MACARRÓN, Employee Experience Design Lead, Telefónica Global;
  • NAVID NAZEMIAN, Executive Transition Coach (PCC) & Global Head of HR, Vodafone;
  • ANDREEA MIHNEA, Chief People Officer, First Bank;
  • GABRIELA NEAMȚU, Corporate Center & HR Manager, MOL România;
  • LUIZA MÜLLER, HR Director, Orange România;
  • CRISTINA CORELLO, Director Resurse Umane, Grupul Bosch în România;
  • ANDREI CREȚU, Co-fondator, Pluria;
  • OANA MUNTEANU, Director, People & Organisation, PwC România;
  • ALEXANDRA DAVID, Human Resources Director, FrieslandCampina România;
  • MIHAI GĂVAN, HCM Global Sales Director, TotalSoft;
  • CRISTINA ULEȘAN, Human Resources Director, Brico Dépôt România (parte a grupului Kingfisher);
  • DIANA ENĂCHESCU, CEO & Founder, IziDoc;
  • SIMONA CARP, HR Manager România & Bulgaria, JYSK România & Bulgaria.

Moderatorii evenimentului sunt:

  • OANA MUNTEANU, Director, People & Organisation, PwC România;
  • DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark.

În cadrul evenimentului se vor căuta răspunsuri la întrebări precum: Ce schimbări aduse de pandemie ne așteptăm să devină definitive? Cum a schimbat pandemia rolul managerului de HR în organizație? Putem discuta despre o nouă poziționare ce va defini viitorul la nivel de resurse umane? Care sunt slujbele viitorului? Cum se vor schimba organigramele organizaționale în viitor? Cum se pregătesc specialiștii de HR pentru această nouă configurație? Care sunt riscurile la nivel de securitate a datelor pe care extinderea AI la nivel organizațional le are? Sunt datele angajaților corespunzător protejate? Cum creăm un brand de angajator cu sinceritate, gândire strategică și puțin șarm? Cum ne spunem povestea, fără a spune povești? Ce influențează cultura organizațională și cum putem avea grijă de sănătatea sa pe termen lung? Care vor fi soluțiile la nivel de spațiu de lucru în viitor? Sisteme fixe sau flexibile? O singură opțiune sau sisteme hibride?

Conferința vizează: HR Managers & HR Directors, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Recruitment Managers, HR Business Partners, Hiring Managers, HR & PR Specialists, Internal & External Communication Managers, Consultanți HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaders.

Participarea la eveniment este gratuită, însă este necesară înscrierea prealabilă AICI. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro.