Chiar dacă, la prima vedere nu ne dăm seama de acest lucru, noi, oamenii, ne așteptăm să primim feedback la tot ceea ce facem. De fapt, feedback-ul este adânc înrădăcinat în natura și emoțiile noastre. Suntem obișnuiți să primim feedback încă din copilărie, atunci când suntem aplaudați de părinți, bunici, rude la serbarea de sfârșit de an și continuăm mai târziu, când în viața de zi cu zi, așteptăm confirmări și validări cu privire la inițiativele pe care le avem.
În mediul profesional, situația se prezintă puțin diferit, gestionarea feedback-ului nu este întotdeauna atât de simplă. Am observat atât în companiile în care am lucrat ca angajat, cât și în organizațiile cu care colaborez în prezent ca și consultant, că de cele mai multe ori singurul feedback pe care îl primesc angajații este în timpul evaluărilor o dată sau cel mult de două ori pe an.
Și, deși ideea de feedback pare simplă și ușoară la prima vedere, în practică se dovedeste că, în mediul de business, a transmite informații oneste și constructive, nu este chiar ușor, mai ales când este vorba despre feedback negativ.
Citește mai mult: https://www.undelucram.ro/cumlucram/puterea-feedback-ului-1937