Digitalizarea nu mai este doar o tendință, ci a devenit în ultimii doi ani o direcție strategică importantă pentru majoritatea companiilor din România. Schimbările impuse de pandemie au accelerat acest proces, nu doar pentru eficientizarea fluxului de muncă, ci și pentru îmbunătățirea relației angajat-angajator.
Aceste schimbări s-au resimțit din plin și în industria tichetelor de valoare, unde digitalizarea a atras după sine modernizări esențiale care să contribuie în mod direct la atragerea de noi talente și la creșterea retenției în rândul actualilor angajați.
Tendințele în industria tichetelor de valoare
Creșterea fenomenului de muncă de la distanță, declanșat de pandemie, a însemnat pentru toate companiile o regândire a modului de a interacționa cu angajații, dar și nevoia pentru cât mai multe instrumente care să-i ajute pe aceștia să-și desfășoare activitățile de zi cu zi într-un cadru sigur. Pentru industria tichetelor de masă, acest lucru a presupus atragerea de parteneri din comerțul online, dar și digitalizarea în sine a produselor și serviciilor oferite.
Mai mult, pandemia a tras un semnal de alarmă și în ceea ce privește retenția în companii. Mai ales că, în ultimii doi ani, mulți angajați și-au regândit prioritățile profesionale și personale și au ales să schimbe compania sau domeniul de activitate. Tocmai din acest motiv, emitenții de tichete de masă, precum Up România, susțin motivarea angajaților prin oferirea de soluții de plată moderne, care să îi motiveze și să le ofere extra beneficii la locul de muncă. Astfel, angajatorii au avut posibilitatea să crească puterea de cumpărare a angajaților, oferindu-le atât carduri de masă, cât și carduri cadou la fiecare ocazie dintre cele menționate în lege (8 martie, Paște, 1 Iunie, Crăciun), tichete de cultură sau de vacanță.
Schimbarea de mentalitate a angajaților și nevoia lor din ce în ce mare pentru extra beneficii s-a reflectat și în creșterea volumului de solicitări din partea companiilor pentru carduri de valoare. Organizațiile au realizat că, într-un context economic din ce în ce mai complex, acestea au nevoie atât de instrumente de retenție și de satisfacție a angajaților, cât și de modalități prin care să-și eficientizeze costurile.
Top beneficii ale digitalizării pentru industria tichetelor de valoare
Procesul de digitalizare a presupus și eforturi considerabile din partea departamentelor de resurse umane, care au trebuit să gestioneze nu doar un nou mod de organizare a muncii, ci și o paradigmă complet diferită în ceea ce privește nevoile angajaților.
În scopul de a susține întregul proces de motivare a salariaților și de a ușura munca profesioniștilor HR, Up România a creat platforme și instrumente digitale care contribuie la:
- Gestionarea facilă a acordării beneficiilor extrasalariale către angajați prin platforma Uponline.ro. Reprezentanții departamentului de resurse umane au acces la o platformă modernă, de unde pot solicita carduri de valoare sau pot stabili sumele și datele la care să fie încărcate beneficiile pentru angajați.
- Mobilitatea crescută pentru angajați, care își pot administra cu ușurință beneficiile extrasalariale din aplicația pentru smartphone Up Mobil. Prin intermediul acesteia, utilizatorii pot să-și verifice soldul disponibil pe carduri, să vizualizeze istoricul tranzacțiilor și alimentărilor, să activeze sau să blocheze carduri sau să identifice partenerii Up și ofertele lor speciale.
- Flexibilitatea în alegerea beneficiilor extrasalariale prin accesul în platforma Up MultiBeneficii. Aici, angajatorii pun la dispoziție salariaților o varietate de beneficii și sumele aferente acestora, în baza cărora fiecare angajat își poate alege ce i se potrivește.
- Asistența permanentă, atât pentru clienții, cât și beneficiarii Up România prin chabot-ul Victor. Disponibil 24/7, asistentul virtual a fost dezvoltat pentru a răspunde cu ușurință la cele mai frecvente întrebări legate de produsele și serviciile Up.
- Îmbunătățirea experienței beneficiarilor de carduri prin soluția Ethoca Consumer ClarityTM, dezvoltată de Mastercard. Aceasta ajută emitenții să prevină rambursările eronate, generate de faptul că posesorii de card nu recunosc anumite tranzacții din lipsă de informații sau date descriptive.
Digitalizarea trebuie să însemne eficientizarea proceselor unei companii, dar și îmbunătățirea relației dintre angajat și angajator. Tocmai din acest motiv, pentru Up România, digitalizarea rămâne în centrul strategiilor de creștere a organizației, continuând să dezvolte soluții care să ajute companiile să ofere beneficii extrasalariale în acord cu nevoile angajaților într-o lume în continuă schimbare.
Pentru a afla mai multe detalii despre modalitatea în care soluțiile și serviciile digitale Up România pot să vă ajute să deveniți un angajator modern, accesați site-ul upromania.ro sau solicitați mai multe informații la info@upromania.ro.