“La Grenzebach România, încercăm să rămânem competitivi pe piața din Iași oferind beneficii clasice, precum tichete de masă, tichete cadou și vouchere de vacanță. Cu toate acestea, beneficiile care au cel mai mare impact în motivarea colegilor noștri și în încurajarea implicării lor directe în succesul companiei sunt cele legate de performanță”, spune Ana Maria Danilă, HR Business Partner, Grenzebach România, în interviul acordat portalului GlobalHRManager.ro.

Aceasta adaugă că organizația se concentrează pe recompensarea angajaților pentru ideile lor inovatoare și pentru modul în care acestea sunt integrate în activitatea zilnică. “Oferim bonusuri individuale și de echipă, precum și bonusuri de productivitate, menite să recunoască atât eforturile, cât și rezultatele lor. Acest sistem ne ajută să construim o cultură a performanței și a implicării active”.

Ana Maria Danilă spune că, deși nu este oferită o asigurare medicală privată sub formă de abonamente, compania este dedicată susținerii sănătății angajaților săi prin alte beneficii. „Punem la dispoziția colegilor un buget anual destinat acoperirii costurilor pentru tratarea anumitor boli grave, ceea ce oferă un sprijin concret în situații medicale dificile. De asemenea, oferim o poliță de asigurare de viață care include și acoperirea în caz de incapacitate de muncă. Prin aceste inițiative, ne propunem să asigurăm un echilibru între bunăstarea angajaților și protecția lor pe termen lung”.

Care sunt modurile în care evaluați performanța și implicarea angajaților dumneavoastră?

Interlocutoarea noastră menționează că Grenzebach România este o companie de producție care își fundamentează succesul pe inovare și implicarea angajaților, deoarece într-un mediu competitiv menținerea relevanței pe piață depinde de modul în care sunt apreciate performanța și satisfacția echipei.

Pentru a obține o imagine clară și detaliată asupra acestor aspecte, Ana Maria Danilă a exemplificat instrumentele folosite:

  • Evaluarea de tip 360 de grade – un sistem complet, care integrează feedback-ul din partea colegilor, superiorilor și subordonaților, oferind o perspectivă complexă asupra contribuției fiecărui angajat, atât ca parte singulară, cât și parte din echipă.
  • Chestionarul de satisfacție a angajaților – aplicat cel puțin o dată pe an, acest instrument ajută la înțelegerea gradului de mulțumire al angajaților și la identificarea domeniilor care necesită îmbunătățiri.

„Pe lângă aceste practici, încurajăm dialogul deschis prin discuții 1 la 1 cu angajații. Considerăm că este esențial ca fiecare membru al echipei să aibă oportunitatea de a-și exprima liber sugestiile și preocupările. Grenzebach România crede ca succesul unei organizații depinde de modul în care își ascultă și își sprijină oamenii. Implicarea angajaților și atenția acordată nevoilor lor reprezintă fundația dezvoltării noastre”, conchide Ana Maria Danilă.