David Casttain-antreprenor, antrenor de viață certificat, filantrop și savant.
Marca personală în peisajul digital este creată din postări sub formă de imagini, videoclipuri și articole. Aceste postări modelează impresiile de durată pe care ceilalți le au despre tine și ar trebui să fie create pentru a reprezenta experiența, capacitățile, acțiunile, stilurile de viață și realizările tale. A construi un brand este ca și cum ai construi o casă; cu cât materialul este mai bun, cu atât este mai puternic. Construirea cu succes a mărcii dvs. vă poate alimenta cu succes contul bancar, puterea și influența.
În societatea actuală, mărcile noastre personale au devenit fără îndoială un CV online; CV-urile pe hârtie și cărțile de vizită sunt de domeniul trecutului. Folosind aceste dinamici digitale, am proiectat personal Conceptul social al lui Casttain, o filozofie de postare utilizată în prezent de unele dintre cele mai de succes personalități publice, antreprenori, lideri de afaceri, animatori și influenți din lume. Acest concept implică transformarea contului tău de Instagram într-un CV digital care, în cele din urmă, îți va îmbunătăți reputația. Transformarea Instagramului într-un CV impresionant nu este ușor, dar este extrem de posibil. Am subliniat mai jos câțiva dintre pașii Conceptului social al lui Casttain care v-ar putea fi de folos.
- Definiți-vă marca
Definirea mărcii dvs. este o ademenire și, atunci când este făcută corect, creează un set de condiții pentru dezvoltarea unei relații continue. Selectarea unui public țintă și adaptarea conținutului pentru a satisface dorințele, nevoile și așteptările acelui public este un mod bun de a începe. Postările de pe Instagramul tău ar trebui să fie o reflectare directă a ceea ce crezi că le-ar putea stârni interesul. Mai mult, te provoc să te gândești la percepția inițială pe care o au oamenii după ce ți-au vizualizat profilul. Ce gânduri ar avea? Ce ai vrea să-și amintească cel mai mult după ce ți-au parcurs fotografiile? De asemenea, puteți face câteva cercetări răsfoind profilurile Instagram ale altor persoane de succes din domeniul dvs. Ce postează ei? Există un model vizibil sau o filozofie? Care este reprezentarea vizuală a profilului lor de Instagram? Nu trebuie să imitați tot ceea ce fac ei, dar puteți împrumuta în mod creativ idei despre cum să vă îmbogățiți conținutul și marca generală.
- Postați doar cele mai importante momente
Prezența dvs. în mediul online ar trebui să fie îndreptată către un conținut care vă crește credibilitatea și vă stabilește în continuare validitatea. În cele mai multe cazuri, atunci când creați un CV tradițional pe hârtie pentru un potențial angajator, ați omite în mod intenționat informații irelevante. De exemplu, nu ați dori să adăugați restaurantul fast-food la care ați lucrat în liceu atunci când aplicați pentru un job de inginer. Același principiu se aplică și pentru Instagram. Ar trebui să postați numai conținut care are relevanță pentru marca pe care doriți să o prezentați. O regulă simplă: nu publicați decât lucruri care fac ca publicul țintă să dorească să vă angajeze, să vă admire, să dorească să vă cunoască, să vă cerceteze în continuare sau să vă activeze notificările pentru postări.
- Eliminați tot “zgomotul”
Durata de atenție medii a unei persoane este de aproximativ 8 secunde. Este posibil ca utilizatorii Instagram să-ți examineze doar primele 9 fotografii înainte de a-și formula o opinie despre tine. În aceleași 8 secunde, ei vor decide dacă doresc să continue derularea prin profilul tău. Ar trebui să ștergeți sau să arhivați tot “zgomotul”. “Zgomotul” în acest context este tot ceea ce alungă atractivitatea mărcii pe care ați definit-o și nu face parte din tamburul dvs. de evidențiere. Acestea pot include meme-uri, poze cu animale de companie, cu familia, relații etc. În schimb, gândește-te să-ți postezi reperele sau alte lucruri care se aliniază cu marca ta.
Orice postat pe Instagram devine informație publică, așa că asigurați-vă că este ceva ce doriți să vadă alții. Este extrem de important să aveți marca reprezentată cu acuratețe pe rețelele de socializare. Conceptul social Casttain subliniază importanța persistenței, preciziei și răbdării în timp ce vă transformați Instagram în CV. Marca este primul lucru pe care oamenii îl vor vedea când te caută și ultimul lucru pe care și-l vor aminti când termină căutarea. Fiecare postare transmite un mesaj, fiecare mesaj spune o poveste și fiecare poveste construiește un brand. Asigurați-vă că marca dvs. este construită pentru a dura.