Schimbarea este legea naturii, iar pe măsură ce avansăm în viață ne așteptăm ca multe lucruri să se schimbe în cele din urmă. Totuși, nimeni nu ar fi putut anticipa ce se va întâmpla în 2020. O pandemie globală a pus în dezordine stilurile noastre de viață și structura muncii, punând la îndoială chiar și cele mai bine gândite obiective strategice.

Toată lumea a trebuit să se confrunte cu diverse schimbări, care au impus companiilor să-și regândească beneficiile angajaților și programul de compensare. Așteptările și prioritățile angajaților s-au schimbat ireversibil din cauză a ceea ce au trăit din cauza pandemiei, iar companiile și-au modificat politicile pentru a-și sprijini oamenii în aceste momente dificile. A avut ca rezultat îmbunătățiri semnificative ale beneficiilor angajaților și se pare că multe dintre aceste beneficii vor fi menținute chiar și după încheierea pandemiei.

Angajatorii trebuie să-și restructureze planul de beneficii pentru angajați pentru a crește productivitatea angajaților în viața post-pandemie, astfel:

1.Oferiți sprijin pentru sănătatea mintală                 

Impactul pandemiei asupra sănătății și bunăstării noastre mintale a fost dăunător și poate dura ani întregi să ne refacem. Drept urmare, angajatorii încearcă să reducă problemele de sănătate mintală care îi afectează pe angajați, cum ar fi burnout-ul, care era deja o dilemă globală înainte de Covid-19.

Potrivit unui studiu recent, 42% dintre companii și-au îmbunătățit sprijinul pentru sănătatea și bunăstarea angajaților în ultimele șase luni, alegerile privind sănătatea mintală fiind în fruntea topurilor. De asemenea, fitnessul și alimentația, pe lângă bunăstarea mintală, sunt la fel de vitale. Prin urmare, oferirea de abonamente la cursuri de fitness online, lecții de gătit și aplicații de mindfulness poate ajuta companiile să sporească bunăstarea generală a angajaților lor.

Totodată, companiile ar trebui să-și încurajeze angajații să comunice și să interacționeze mai mult, deoarece le va îmbunătăți sănătatea mintală și productivitatea la locul de muncă.

  1. Regândiți sănătatea financiară

Angajații de astăzi indică faptul că sunt dispuși să accepte asistență financiară de la companiile lor, iar angajatorii lor ar trebui să se ocupe activ de acest aspect. Potrivit unui sondaj, aproape 60% dintre angajați consideră că este mai vital ca niciodată ca firmele să ofere aceste beneficii de bunăstare financiară.

Beneficiile de bunăstare financiară îi ajută pe angajați să-și înțeleagă mai bine securitatea financiară și îi învață să-și gestioneze finanțele mai bine și mai inteligent pentru viitor. Aceste programe permit angajaților să-și transforme munca grea în succes financiar. Câteva exemple de beneficii financiare: consiliere bugetară, beneficii de asigurare, programe de asistență pentru angajați etc.

  1. Faceți loc pentru o structură de lucru hibridă

Modelul de lucru hibrid este cel mai recent stil de lucru după pandemie. Este un aranjament flexibil de lucru care le permite angajaților să decidă ce funcționează cel mai bine pentru ei. Majoritatea firmelor s-au adaptat deja la el, deoarece au fost constrânși de situația actuală. De asemenea, tehnologia ajută echipele care lucrează hibrid să colaboreze și să lucreze împreună eficient. Ca urmare a acestei libertăți, angajații au mai multă autonomie, ceea ce le permite să-și organizeze orele de muncă după bunul plac. Este timpul ca organizațiile să înțeleagă că oferirea de flexibilitate angajaților lor le îmbunătățește satisfacția în munca pe care o prestează.

  1. Prioritizează flexibilitatea

Cea mai importantă lecție învățată de companii în timpul pandemiei este că oamenii lucrează adesea cel mai bine atunci când cred că au un control mai mare asupra orelor lor de lucru, potrivit nevoilor lor unice de viață la momentul respectiv. Este mai bine să vă concentrați pe rezultate, decât pe timpul petrecut lucrând, deoarece acesta este singurul lucru care contează.

Corporațiile ar trebui să fie mai flexibile cu politicile lor de concediu, permițând angajaților să-și ia timp liber oricând doresc, fără a fi nevoiți să respecte programe stricte de concediu. De asemenea, o mulțime de companii și-au actualizat și politicile de vacanță. Ultimul an a fost destul de solicitant pentru toată lumea, prin urmare, acum este cel mai bun moment pentru a vă revizui politicile de gestionare a concediilor.

  1. Rambursați cheltuielile pentru munca de acasă

Multe companii și-au extins deja politicile de lucru la distanță până la sfârșitul anului 2021 sau chiar mai târziu. Permiterea angajaților să lucreze de acasă pare a fi o tendință care este aici pentru a rămâne. Firmele ar trebui să se asigure că angajații lor au facilitățile și resursele adecvate pentru a lucra eficient de la distanță. Companiile trebuie să ramburseze angajațiilor banii pentru articole precum laptopuri sau tablete, spații de lucru special amenajate pentru munca de acasă, scaune mai special și internet de viteză mai mare.

Concluzie

Pe măsură ce trece timpul, tot mai multe companii așteaptă cu nerăbdare să construiască o forță de muncă fericită și sănătoasă, care să rezulte din evoluția beneficiilor angajaților. În timp ce adăugarea de noi avantaje are un cost, beneficiile depășesc cu siguranță cheltuielile, deoarece veți avea angajați mai fericiți, productivitate mai mare, absenteism redus și profit mi mare. Cu toate acestea, beneficiile angajaților sunt o nevoie perenă care va continua să evolueze pe măsură ce lumea și nevoile angajaților se vor schimba.

Sursa: https://www.humanresourcestoday.com/employee-benefits/?open-article-id=20287074&article-title=how-the-pandemic-has-transformed-employee-benefits