Novo Nordisk România a fost recent desemnată drept unul dintre cele mai bune locuri de muncă din țară. Best Places to Work este un program internațional de certificare în domeniul resurselor umane, care oferă angajatorilor din întreaga lume oportunitatea de a înțelege mai bine nivelul de implicare și satisfacție al angajaților, dar și de a recunoaște organizațiile care oferă o experiență profesională de excepție și respectă cele mai înalte standarde în ceea ce privește mediul de lucru.
Prezentă pe piața din România de peste 31 de ani, Novo Nordisk a cunoscut o creștere remarcabilă, ajungând în top zece companii farmaceutice din România în funcție de cifra de afaceri. Această ascensiune se datorează eforturilor și angajamentului echipei, care a transformat Novo Nordisk România într-un angajator de top.
În cadrul unui sondaj anonim, angajații au oferit răspunsuri pozitive la o serie de întrebări privind propria lor experiență în companie. Astfel, Novo Nordisk România a fost recunoscută oficial ca fiind unul dintre cele mai bune locuri de muncă din România, clasându-se în top trei organizații la nivel național. Printre aspectele cel mai des menționate de angajați ca motive pentru care aleg să rămână în companie se numără valorile puternice, respectul autentic față de angajați și calitatea colaborării în echipă.
„Suntem profund onorați să primim această recunoaștere în România, care reflectă dorința noastră de a crea un mediu de lucru excepțional. Sunt încântată că am reușit să construim o echipă minunată, alcătuită din oameni talentați, motivați de dorința de a îmbunătăți viețile pacienților. La nivel internațional, Novo Nordisk s-a clasat pe primul loc, pentru al doilea an consecutiv, în topul celor mai bune 30 de locuri de muncă din lume în 2024. Ne bucurăm că reușim să menținem același standard și în România, unde ne-am clasat în top trei organizații. Vom continua să investim în dezvoltarea profesională și personală a colegilor noștri, pentru a rămâne un angajator de top și un loc excelent de muncă pentru oamenii Novo Nordisk”, a declarat Iulia Chapuis, Director People & Organisation.
Best Places to Work este un program global de certificare în domeniul resurselor umane, care recunoaște companiile cu cele mai bune practici de lucru la nivel mondial. Evaluarea se desfășoară în două etape și se axează pe 8 factori esențiali, precum cultura organizațională, leadership-ul, oportunitățile de dezvoltare și practicile de resurse umane. În afară de sondajul realizat în rândul angajaților, se desfășoară și o evaluare detaliată a politicilor și practicilor de HR, comparate cu cele mai bune standarde din industrie.
În fiecare an, programul Best Places to Work colaborează cu numeroase organizații din diverse industrii pentru a le sprijini în procesul de măsurare, comparare și îmbunătățire a practicilor de resurse umane. Programul oferă acces la instrumentele și expertiza necesare pentru a implementa schimbări eficiente și sustenabile în cadrul organizațiilor.