Innobyte, companie românească de dezvoltare software specializată în eCommerce, anunţă că a luat decizia de a oferi posibilitatea membrilor echipei să lucreze remote pe termen nelimitat, fără a le impune revenirea la birou, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

În urmă cu patru ani, Innobyte a implementat cu succes un proiect de tip work from home prin care membrii echipei îşi alegeau dacă doresc să lucreze de la birou sau de acasă în zilele de luni, din fiecare săptămână. Programul Work from home Monday a fost apreciat de angajaţi şi management în egală măsură, compania înregistrând aceeaşi productivitate şi o creştere a bunăstării în rândul echipei.

Odată cu debutul pandemiei, din martie 2020, echipa Innobyte îşi desfăşoară activitatea exclusiv remote. În urma analizării mai multor scenarii de lucru, rapoarte de productivitate şi opinii ale angajaţilor, compania a decis să continue cu un sistem de lucru exclusiv remote, fără a impune un termen limită de reîntoarcere la birou, oferind în acelaşi timp posibilitatea colegilor care doresc acest lucru de a lucra de la sediul din Bucureşti sau din Cluj.

„Încă de la începutul pandemiei ne-am dovedit că lucrurile pot funcţiona foarte bine şi în sistem remote. Am fost în permanenţă aproape de colegii noştri, atât online, prin întâlniri video organizate cu regularitate, formale, dar şi informale, în care am putut afla preferinţele acestora în privinţa reîntoarcerii la birou, cât şi offline, prin organizarea unei reuniuni cu toţi colegii. Echipa noastră funcţionează excelent remote, acest beneficiu contribuind la bunăstarea şi crearea sentimentului de siguranţă în contextul persistent al pandemiei, şi ne dorim să menţinem un cadru adaptat la nevoile membrilor echipei”, a declarat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.