Atunci când ne gândim la ,,employer branding” ne ducem, inevitabil, cu gândul și la construirea unei propuneri de valoare din partea angajatorului pentru angajat. Nevoia de a atrage talente, de a crește motivația și devotamentul angajaților existenți, precum și obținerea unui scor de satisfacție ridicat sau a unor recenzii pozitive reprezintă obiective de performanță pentru orice specialist care activează în domeniul resurselor umane.

Dincolo de schimbările majore pe care tehnologia le-a adus mediului de lucru românesc (muncă în sistem remote, competitivitatea în recrutare etc.), trebuie să înțelegem și să acceptăm că flexibilitatea în relația angajator – angajat devine un criteriu tot mai important. Organizațiile care vor trata superficial flexibilitatea, în relația cu angajații, vor avea de pierdut pe termen mediu și lung.

Experiența pozitivă de angajat 

Când o organizație te inspiră, te atrage, are un climat în care găsești încredere, calitate, consecvență și valoare, se generează și nevoia de colaborare stabilă, pozitivă și pe termen lung. Angajatul va fi motivat să își aducă aportul și să contribuie prin creativitate și acțiuni la îndeplinirea obiectivelor organizației, dovedind satisfație, performanță și loialitate.

Oamenii, în rolul de angajat, oferă muncă, adică efort, energie, încredere, primind la schimb, de la angajator, condiții optime de lucru, avantaje salariale și beneficii extrasalariale. Tichetele de valoare (tichete de masă, tichete cadou, vouchere de vacanță, tichete culturale) sunt incluse în lista de beneficii a românilor, devenind un element esențial în conceperea pachetului de avantaje oferit în România. Maniera în care specialiștii în resurse umane realizează proiectarea unui loc de muncă și a pachetului de beneficii asigură un nivel înalt de satisfacție și motivație consistentă.

Angajatorii moderni testează Up MultiBeneficii 

„Up MultiBeneficii reprezintă soluția ideală pentru a crește motivația angajaților. Oamenii sunt unici și preocuparea oamenilor de HR ar trebui să fie orientată către crearea unor experiențe adaptate nevoilor fiecărui angajat. Indiferent că vorbim despre beneficii extrasalariale cu avantaje fiscale asociate (tichete de masă, tichete cadou, vouchere de vacanță, tichete culturale) sau experiențe inedite (salt cu parașuta) toate strategiile performante de resurse umane plasează angajatul în inima organizației”, susține Ionuț Condruz, Strategy and Business Performance Manager la Up România, o companie cu expertiză în dezvoltarea de soluții inovative în domeniul beneficiilor extrasalariale.

Up MultiBeneficii este o soluție inovativă, o platformă de beneficii extrasalariale flexibile, 100% adaptabilă nevoilor oricărei organizații, indiferent de domeniul de activitate sau de numărul de salariați. Soluția vine cu avantaje atât pentru angajator, cât și pentru angajat. Avantajele pentru angajat vizează flexibilitatea în alegerea beneficiilor extrasalariale, diversitatea de opțiuni, accesul la oferte speciale exclusiv negociate de Up România pentru utilizatorii platformei, cu multiple procese automatizate (care încadrează soluția în categoria self-service). Pentru angajatori, cea mai importantă optimizare este cea a timpului, logistica acordării beneficiilor fiind simplificată, beneficiind de rapoarte personalizate direct din platformă.