”O reputație profesională solidă, îngrijită cu atenție, o selecție inteligentă a metodelor de a consolida această reputație sunt mai mult decât necesare în faza de creștere în carieră”, declară Luiza Domnișoru, Head of Communication CEE Region, Revolut, în cadrul unui interviu. Luiza Domnișoru este absolventă a programului MBA Romano-Francez INDE de la Bucharest Business School – ASE.
”Timpul este o resursă pe care trebuie să o gestionăm cât mai corect și mai pragmatic, pentru că nu avem cum să o recuperăm sau să o reciclăm”
Întrebată despre cea mai importantă lecție pe care a învățat-o în timpul programului de MBA și pe care o aplică și în activitatea curentă, Luiza Domnișoru a răspuns: ”Cea mai importantă lecție a fost aceea de a înțelege importanța timpului și a unui time management care ține cont nu doar de constrângerile personale, ci și de cele ale echipei, de sezonalitatea sau cadența anumitor activități. Nu de puține ori am avut ocazia să testez cum evoluează anumite proiecte, ținând cont de contribuția timpului atât în luarea deciziilor, cât și în consumul acestei resurse, pentru anumite etape de proiect”.
Cu aproape 25 de ani de experiență în comunicare strategică și relatii publice, Luiza Domnișoru a prezentat valorile pe care le caută la oamenii cu care interacționează: ”Cooperarea sau spiritul de echipă, orientarea spre soluții practice și spre rezultat, flexibilitatea. Am fost și sunt un om de echipă, întotdeauna am căutat să aduc în echipele pe care le-am coordonat personalități și competențe diverse, cu capacitatea de a se adapta la piețe dinamice și industrii care evoluează și inovează continuu. Spiritul practic este foarte important mai ales în acele activități unde se cere creativitate, deoarece, de multe ori, din dorința de a fi original sau de a impune o anumită viziune, colaboratorul riscă să propună soluții care sunt inedite, dar nu creează neapărat valoare și pentru companie și pentru client.”
Mesajul Luizei Domnișoru pentru absolvenții Bucharest Business School
Absolventă a programului MBA Romano-Francez INDE, Luiza le transmite proaspeților absolvenți BBS următorul mesaj: ”Să transforme repede în atu-uri profesionale tot ceea ce învață în cadrul studiilor de MBA. Să își completeze echipele cu buni profesioniști, din domenii diverse. Să își construiască un adevărat brand personal, folosind în mod corect și productiv diversele platforme de social media la care au acces facil azi.”
Bucharest Business School, din cadrul Academiei de Studii Economice din București, a fost înființată în 2014 și are două programe internaționale de MBA: programul Româno – Francez INDE MBA și programul Executive MBA Româno-Canadian.