Obținerea de asistență pentru sănătatea mintală poate fi destul de costisitoare. Cu toate acestea, noile date oferite de startup-ul în domeniul sănătății mintale MYNDUP, arată că asigurarea de servicii de terapie, consiliere sau instruire lucătorilor este cheia pentru o bunăstare mintală la locul de muncă.

Datele au fost preluate din 3,500 sesiuni rezervate cu MYNDUP și arată că implicarea în serviciile de sănătate mintală diferă considerabil de la personale fizice la cele juridice. De exemplu, doar 22% dintre persoanele fizice în 2020 au rezervat mai mult de o sesiune cu un medic calificat. Este o imagine complet diferită atunci când rezervarea se face de către întreprinderi. Un uimitor 61% a făcut mai mult de o rezervare anul trecut, în timp ce 31% a continuat să facă cel puțin cinci rezervări.

Joel Gujral, fondator și CEO la MYNDUP, a declarant că „Aceste cifre arată că este mai accesibil sprijinul pentru sănătatea mintală dacă este oferit de angajator. De asemenea, companiile își pot ajuta lucrătorii să găsească sprijinul potrivit pentru a se adapta, ceea ce duce la beneficii uriașe atât pentru afacere, cât și pentru lucrătorii săi. De exemplu, 92% dintre angajații unei firme de avocați au raportat stres și anxietate reduse după ce au utilizat servicii de consiliere și 100% au văzut o creștere a încrederii și a productivității.”

Datele sugerează că politicile actuale și programele de asistență a angajaților încă nu ajută lucrătorii suficient de mult. Privind anul 2021, cele mai populare tipuri de sesiuni alese de utilizatori sunt LIFE & executive coaching (37%). Consilierea – un tip mai tradițional de sprijin – reprezintă doar 29%.

Joel a adăugat: „EAP-urile / soluțiile de asigurare au multe dezavantaje. Acestea nu dispun de anonimat și au un domeniu de aplicare limitat, concentrându-se în mare măsură asupra unor domenii precum terapia și consilierea. Acestea rareori oferă oamenilor posibilitatea de a alege un practicant, ceea ce reprezintă o problemă pentru mulți.

Astfel de abordări unidimensionale ignoră faptul că sănătatea mintală este un spectru divers: nimeni nu are aceleași nevoi sau provocări, așa că este o greșeală să implementezi o abordare generală și să aștepți apoi rezultate. Având în vedere acest lucru, companiile ar trebui să se uite la ofertele lor actuale și să stabilească dacă acoperă toate nevoile.

Serviciile de sănătate mintală gestionate de o terță parte pot fi o alegere foarte bună atunci când se construiește un program de sprijin mai holistic pentru angajați. Astfel de servicii sunt extrem de flexibile și oferă o gamă largă de sesiuni, oferindu-le un avantaj major față de programele de asigurare sau polițele de asigurare.“

În concluzie, „Nu există o soluție unică pentru sănătatea mintală, deci este vital ca organizațiile să fie îndrăznețe în abordarea lor. Nu trebuie să vă fie frică să “spargeți” matrița și să gândiți diferit atunci când vine vorba de sprijin. Lasă în urmă vechile soluții inflexibile, iar angajații tăi îți vor mulțumi pentru asta”, încheie Joel Gujral.

Sursa: http://hrnews.co.uk/the-secret-to-happy-employees-pay-for-their-mental-health-support/