Într-un context socio-economic din ce în ce mai complex și o piața a muncii cu multe provocări pentru companiile din toate industriile, asigurarea unui mediu de lucru în care angajații se simt respectați și apreciați a devenit o parte importantă din strategia de dezvoltare a organizațiilor.
Tot mai mulți angajatori investesc în cultivarea unei relații solide cu angajații, oferindu-le constant oportunități de creștere, beneficii extrasalariale motivante și un cadru care să încurajeze munca în echipă, încrederea și performanța. Iar eforturile companiilor care investesc în loializarea salariaților nu trec neobservate, ci sunt adesea răsplătite printr-un sistem de recunoaștere internațională ca Great Place to Work®.
Up România a primit recent certificarea din partea Great Place to Work® pentru calitatea mediului de lucru de care se bucură angajații săi, figurând, astfel, în rândul celor mai apreciate companii de către angajați, în Europa și în lume.
Grija față de ceilalți, cooperarea, respectarea dreptului la intimitate, tratamentul echitabil și coeziunea echipei au fost elementele care au obținut cele mai mari scoruri, respectiv de peste 90%, în cadrul procesului de evaluare a satisfacției angajaților Up România.
Ce apreciază angajații Up România la mediul de lucru
Întrebați ce este unic în companie și o face să fie un mediu excelent de lucru, angajații Up România au menționat sentimentul că fac parte dintr-o familie, echilibrul muncă – viață personală, raportul foarte bun între pregătirea profesională și satisfacția financiară, libertatea de decizie, comunicarea foarte bună atât între colegi, cât și la toate nivelurile de management, încurajarea inovației și a ideilor proprii, oportunitățile reale de dezvoltare și promovare, programul flexibil, atmosfera relaxată de la lucru și sediul foarte atractiv. Un lucru important pentru aceștia s-a mai dovedit faptul că, prin contribuția adusă de companie și de ei, ca angajați, se poate aduce o îmbunătățire a calității vieții altor oameni.
Mai mult, echipa este unul dintre atuurile cele mai puternice ale Up România, iar pentru susținerea ei au fost implementați de-a lungul anilor mai mulți pași: asigurarea unui climat de colaborare, oferirea de cursuri de pregătire periodic, încurajarea inițiativelor angajaților, recompensarea lor printr-un pachet de beneficii extrasalariale atractiv, focus pe comunicarea internă și, nu în ultimul rând, desfășurarea acțiunilor de CSR.
De ce este importantă certificarea Great Place to Work
Great Place to Work este o autoritate la nivel global în ceea ce privește cultura locului de muncă. Începând din 1992 și până astăzi, institutul de evaluare a chestionat peste 100 de milioane de angajați din întreaga lume. Platforma sa de sondaj în rândul angajaților oferă managerilor posibilitatea de a obține feedback, informații în timp real și toate acele elemente de care au nevoie pentru a lua decizii bazate pe date concrete.
Metodologia de evaluare Great Place To Work® este axată pe o serie de criterii importante pentru angajați, precum respectul, încrederea, implicarea, corectitudinea, competența, colegialitatea sau competența. Astfel, certificarea atestă că mediul de lucru și cultura organizațională ale unei companii sunt prețuite de către angajați, iar aceștia au o experiență pozitivă constantă la locul de muncă.
Tocmai din acest motiv, recunoașterea oferită de Great Place To Work® vine ca o confirmare a eforturilor pe care Up România le-a făcut de-a lungul anilor să-și țină alături oameni implicați și pasionați de ceea ce fac, cu aceleași valori și dorință de a face lumea muncii mai bună pentru toți angajații din România.
Mai multe despre Up România și viziunea companiei pentru îmbunătățirea vieții de zi cu zi a fiecărei persoane, puteți descoperi aici: https://companie.upromania.ro/