„În ultimii doi ani, odată cu pandemia, am observat la toţi abonaţii noştri conştientizarea şi aprecierea acestui beneficiu pe care companiile îl oferă, abonamentul medical, prin care au acces facil la servicii medicale. Au realizat cât de important e să ai unde să accesezi servicii medicale în siguranţă, la cele mai înalte standarde, într-o perioadă în care spitalele erau blocate sau închise“, spune Andreea Minuţă, director executiv al diviziei de abonamente din cadrul reţelei Regina Maria.
Potrivit acesteia, principala provocare din piaţă rămâne atragerea de medici şi asistenţi calificaţi, mai ales în urma dezvoltării pieţei private de sănătate, dar şi a exodului specialiştilor din ultimii ani. „Dezvoltarea noastră merge foarte mult în direcţia clienţilor noştri. În Sibiu am făcut prima clinică pentru Continental. Acum, într-o lună, vom inaugura prima policlinică Regina Maria în Sibiu, pornind de la faptul că avem o bază de clienţi importantă acolo “, a mai spus Andreea Minuţă, citată de Ziarul Financiar.
Iar după doi ani de criză sanitară provocată de pandemia de COVID-19, războiul de la graniţă continuă seria de provocări din sistemul sanitar. „Războiul va avea un impact la nivel economic şi de business, nu există niciun dubiu, însă în momentul acesta cred că este important să vorbim despre ce putem face pentru oameni, cum ne mobilizăm şi cum putem veni în sprijinul lor“, a mai spus Andreea Minuţă.
Ea crede că nevoia de servicii medicale va continua, totuşi, mai ales că oamenii au început să devină din ce în ce mai conştienţi de importanţa prevenţiei şi nevoia de a ajunge la medic înainte de a dezvolta o problemă mai gravă.