Crearea unui anunț de angajare eficient, la care să aplice candidații, este un vis al oricărui recrutor. Un anunț de angajare bine structurat este cheia către succes! Pentru a realiza acest lucru, ne-am gândit să vă oferim câteva sfaturi care vă vor ajuta să îmbunătățiți calitatea anunțului dvs. și să scurtați timpul de căutare a angajatului perfect. Aflați cum să scrieți un anunț de angajare eficient.

Cum să creați un anunț de angajare eficient?

  1. Adăugați un titlu adecvat al postului pentru care doriți să găsiți candidați – asigurați-vă că titlul ofertei este înțeles în cel mai bun mod posibil și faceți o primă impresie bună.
  2. Țineți cont de nevoile candidaților – utilizați expresii căutate frecvent: locuri de muncă stabile, muncă pentru cupluri etc.
  3. Verificați greșelile de ortografie și punctuația… – un anunț de loc de muncă scris succint și în grabă, scade credibilitatea și descurajează candidații să aplice.
  4. Nu uitați să completați informațiile suplimentare – cu cât oferta este mai bine descrisă și conține mai multe informații, cu atât va fi mai ușor pentru candidați să aplice.

Nu uitați să ieșiți în evidență! Tehnologia și portalurile de muncă precum europa.jobs ne ajută să introducem emoticoane în anunțurile de angajare, fiind una dintre formele care atrage candidații!

  1. Adăugați un titlu adecvat al postului pentru care doriți să găsiți candidați

Titlul ofertei de muncă trebuie să includă întotdeauna numele postului. Este, de fapt, primul contact cu un potențial angajat.

Ca să încurajați candidații să citească mai mult, puteți adăuga informații, despre:

  • salarizare
  • cazare sau relocare
  • aptitudini specifice necesare.

Indiferent de numele postului propus, cel mai simplu mod este să alegi un nume care este popular și recunoscut de potențialii candidați, de exemplu – lucrător depozit, vânzător, etc.

  1. Țineți cont de nevoile candidaților

De ce este nevoie să folosiți expresii adecvate în titlul ofertei și în conținut? Candidatul și viitorul angajat să poată căuta oferta dvs. și să aplice.

Vă recomandăm să includeți expresii căutate frecvent:

  • fără cunoștințe de limbă
  • fără experiență
  • muncă sezonieră
  • loc de muncă stabil

De exemplu, dacă angajați candidați străini în compania dvs., portalul de locuri de muncă europa.jobs oferă de traducere automată și gratuită a ofertei, în mai multe variante de limbă. Acest lucru vă va permite să ajungeți la sute de candidați suplimentari. În prezent, reclama poate fi tradusă în următoarele limbi:

  • engleză
  • germana
  • spaniolă
  • franceză,
  • cehă,
  • ucraineană
  • rusă
  • poloneză

  1. Verificați greșelile de ortografie și punctuația

Nu este așa că nu vă place să primiți CV-uri cu erori, scrise rapid și neglijent? Părerea dvs. ca și angajator este că acel candidat nu ia oferta în serios și nu are respect pentru dvs. ca viitor angajator. În același mod, candidații văd ofertele dvs. de muncă. Dacă reclama nu conține informații de bază despre condițiile de muncă, solicitantul poate crede că vreți să-l înșelați.

Acordați încă 3 minute pentru a vă asigura că acei candidați de care aveți nevoie găsesc ceea ce caută într-un mod simplu și transparent și că toate informațiile sunt consecvente.

Pont – Un candidat care devine interesat de anunțul dvs., va căuta informații despre cum poate să vă contacteze .

Încercați să ieșiți în evidență! În titlul reclamei și în conținut, puteți introduce emoticoane! ✅ Atrag cu siguranță atenția candidaților.

  1. Nu uitați să completați informațiile suplimentare

Cu cât oferta este descrisă mai bine și cu cât conține mai multe informații, cu atât le va fi mai ușor candidaților să o găsească pe cea care îi interesează cel mai mult. Adesea, candidații sar peste ofertele care nu au un salariu vizibil și nu verifică dacă acesta este inclus în ofertă. Așa că nu uitați să completați toate câmpurile formularului.

Un alt exemplu ar fi legat de cunoașterea sau nu a unei limbi străine. Dacă oferta dvs. de muncă necesită ca viitorul candidat să aibă „cunoștințe de bază ale limbii”, nu adăugați anunțul la categoria „fără limbă”. Știți că… selectând limba dorită, puteți alege dintre mai multe opțiuni? Deci, dacă la locul dvs. de muncă sunt folosite atât germană, cât și engleza, ar trebui să le selectați pe ambele.

Crearea unui anunț de angajare eficient – exemplu

Pentru a vă putea inspira mai ușor, mai jos veți regăsi un exemplu de anunț de angajare preluat de pe portalul de locuri de muncă europa.jobs.

Sudor MIG / MAG – numai persoane cu experiență, 3.000 EUR net/lună

XYZ – o agenție de angajare care activează pe piața din România și externă de peste … ani. În numele companiei XYZ, căutăm un Candidat pentru postul de Sudor în Germania.

Cerințe:

  • cunoașterea limbii engleze
  • educație tehnică
  • experiență min. 2 ani
  • permis de conducere categoria B este un plus

Responsabilitățile dvs.:

  • sudură + montaj țevi

Salariu – 2600–3000 EUR net/luna

Noi oferim:

  • cazare gratuită
  • masă
  • angajare în baza unui contract de muncă
  • transport la și de la locul de muncă

Daca ești un sudor cu experiența, te așteptăm! Trimiteți cererea dvs. prin portalul europa.jobs. Ne rezervăm dreptul de a contacta candidații selectați.

 

Nu uitați să includeți în anunțul de muncă pe care îl postați și clauza GDPR!