La începutul anilor 2000, în România, un departament de Resurse Umane (cunoscut atunci sub denumirea populară „Personal”) avea nevoie de câteva sute de dosare pentru a ține evidența angajaților.
La numai două decenii distanță, digitalizarea a simplificat procesul atât de mult, încât marile companii pot administra cererile și performanțele angajaților cu ajutorul unui simplu calculator, a unei rețele sau chiar prin intermediul unui cloud. Astăzi, un HR Specialist are la îndemână aplicații ca SAP, Workday sau Charisma. Aici, membrii companiei sunt evaluați de managerii lor, își stabilesc obiectivele și chiar își fixează zilele de concediu.
Această simplificare a interacțiunii cu departamentul de Resurse Umane se aliniază epocii digitale în care trăim. O epocă ce ne permite să rezolvăm online achiziția de bunuri de larg consum, achiziția de vacanțe sau chiar de automobile.
Nissan este unul dintre constructorii care a înțeles rapid că Europa se digitalizează într-un ritm alert. În acest context, showroom-urile au nevoie de susținerea unei platforme online, care să completeze oferta de comercializare. În fond, o mare parte din comerțul de zi cu zi s-a mutat în online, acolo unde experiența de cumpărare s-a simplificat mult.
Nissan și-a diversificat modalitatea de vânzare a mașinilor în România încă de la debutul pandemiei. Astfel, poți comanda modelele mărcii japoneze online, direct de pe site, la adresa https://vanzari.nissan.ro/.
Pentru fiecare dintre modelele Juke, Qashqai, X-Trail sau Leaf sunt disponibile vehicule cu livrare imediată și oferte foarte atractive, actualizate permanent. Bineînțeles, beneficiile programelor Rabla se aplică și online. Clienții pot achita o taxă de rezervare a mașinii, în valoare de 500 de euro, sau o pot plăti chiar integral.
Și, pentru a respecta flexibilitatea celor care comandă o mașină astfel, Nissan poate livra mașina la domiciliul clientului. Pentru cei care vor să experimenteze în continuare emoția predării noului lor Nissan într-o atmosferă specifică mărcii, există posibilitatea clasică de a intra în posesia cheilor și în showroom.
Așadar, pe lângă accesul facil la informații, un utilizator de internet are acum acces la viitoarea sa mașină, mult mai simplu.