Pe măsură ce lucrătorii și întreprinderile pot în sfârșit să se bucure de încetinirea creșterii economice și a problemelor de pe piața muncii, compensațiile și beneficiile au devenit o linie de salvare pentru angajatori, atât pentru atragerea, cât și pentru păstrarea talentelor de top. Pentru angajați, un pachet solid de compensații și beneficii poate fi ajutorul împotriva combaterii crizei costurilor vieții și să scadă stresorii financiari.

Zilele în care exista o abordare unică pentru toate compensațiile și beneficiile au dispărut de mult. Cu patru generații la locul de muncă, angajații sunt diversi și au nevoi diverse atunci când vine vorba de beneficii.

Când așteptările angajaților nu sunt îndeplinite, angajații nu se tem să plece. De fapt, datele arată că 83% dintre lucrători se așteaptă la o creștere în 2023 și, dacă angajatorii nu pot satisface așteptările angajaților, pot risca să îi piardă cu totul.

Dar adaptarea pachetului dvs. de compensații și beneficii pentru a satisface angajații nu poate fi făcută fără a înțelege cu adevărat ce vor și au nevoie angajații. Iată cum două companii au utilizat feedback-ul angajaților pentru a adapta compensațiile și beneficiile, ceea ce a dus la o satisfacție ridicată a angajaților și chiar la recunoașterea ca loc de muncă de top.

Importanța feedback-ului angajaților

Chiar și pentru o companie care examinează angajații în mod regulat, doar colectarea demografiei nu este suficientă pentru a înțelege cu adevărat ce
nevoi are forța de muncă. De exemplu, angajații ar putea suferi de o boală cronică care nu a fost dezvăluită.


Acesta este motivul pentru care feedback-ul angajaților trebuie să fie o parte critică a strategiei de beneficii a companiei dvs.
. Poate oferi angajaților o șansă să vă spună exact ce au nevoie, astfel încât să puteți lucra la ofertele dvs. de beneficii. Căutarea feedback-ului poate ajuta și angajații să se simtă ascultați și îngrijiți.

Mulți angajatori care au pachete de compensare și beneficii de top –, precum câștigătorii premiilor de top pentru locuri de muncă 2023 pentru excelență în cultură pentru compensații și beneficii – utilizează feedback-ul angajaților pentru a se asigura că pachetul lor este adaptat la nevoile angajaților.

Sfaturi de la două companii de top

Două companii dintre câștigătorii Top Workplace – Paycor și Gorilla Glue – utilizează feedback-ul angajaților ca parte cheie a strategiei lor de compensare și beneficii.

“ Deciziile privind compensațiile și beneficiile trebuie, în primul rând, să fie centrate în jurul persoanelor care alcătuiesc organizația, ” spune Ashley Terrell, director, partener de afaceri în domeniul resurselor umane la Gorilla Glue. “Senzația și solicitarea de feedback în aceste domenii va ajuta la alcătuirea unui pachet de beneficii de impact, care va răspunde, de asemenea, nevoilor imediate ale organizației dvs. și va anticipa nevoile viitoare. ”

În plus, strategiile de compensare și beneficii care includ feedback-ul de rutină al angajaților vă pot ajuta să vă mențineți strategia aliniată la starea actuală a lumii.

“ Filozofiile noastre de compensare și beneficii susțin forța noastră de muncă diversă / globală, alinând beneficiile competitive pe piață pentru a atrage și păstra talentul de top, ” spune Jennifer Gessendorf, VP de resurse umane și șef de compensații și beneficii, Paycor. “ Echipa pune un accent intenționat pe programele incluzive și oferă un accent deliberat pe propunerea de valoare a recompenselor totale pentru toți asociații noștri. ”

Feedback-ul angajaților poate ajuta la informarea ofertelor de beneficii care au un impact real asupra sănătății și satisfacției angajaților. Iată câteva sfaturi de la Terrell și Gessendorf pentru reînnoirea strategiei de compensare și beneficii pentru a răspunde nevoilor angajaților.

  • Păstrează pulsul asupra oamenilor tăi
  • Stabilește o filozofie care să se alinieze strategiei oamenilor organizației
  • Concentrează-te pe luarea deciziilor bazate pe date din feedback-ul sondajului angajaților și din valorile de referință ale pieței
  • Înțelege piața și concurenții pentru a vă menține pachetul competitiv.

Sursa: https://www.hrmorning.com/news/compensation-and-benefits-feedback/