Globalworth, cel mai mare investitor de birouri din Europa Centrală și de Est și liderul pieței de birouri din România, anunță lansarea campaniei OFFICE RENAISSANCE pentru a marca întoarcerea chiriașilor în clădirile de birou din portofoliu.

După mai bine de un an de zile în care restricțiile ne-au impus să lucrăm de acasă, programul de vaccinare în curs, relaxarea treptată a anumitor măsuri luate de autorități pentru a minimiza impactul pandemiei COVID-19 și dorința tot mai mare a corporațiilor și a angajaților de a se întoarce la birou sunt reflectate într-o creștere treptată a ratelor de ocupare în clădirile Globalworth.

În ultimele săptămâni, Globalworth a înregistrat o creștere medie săptămânală de 4a ocupării fizice în proprietățile sale din România.

„A fost o perioadă grea pentru noi toți și ceea ce ne lipsește cel mai tare este interacțiunea umană. Viața de birou nu este doar despre muncă, ci și despre a face parte dintr-o comunitate. Și abia după ce am început să lucrăm de acasă am înțeles cu adevărat importanța acestei apartenențe. Ne bucurăm că Globalworth District, comunitatea noastră de business, se întoarce într-o formă hibridă la birou, iar noi am ales să o întâmpinăm prin campania OFFICE RENAISSANCE. Având ca principală inspirație operele lui Michelangelo si Leonardo da Vinci, am dorit să subliniem această renaștere a vieții (de birou), această regăsire, această conexiune care ne-a lipsit atât de tare”, spune Georgiana Oltenescu, Group Head, Marketing and Communication la Globalworth.

Din moment ce multe corporații își invită sau solicită angajaților să se întoarcă la birou, rămâne foarte important să respectăm protocoalele de siguranță, deoarece acestea asigură bunăstare fizică și liniște. Globalworth a implementat o serie de măsuri de siguranță și igienă, cum ar fi regândirea circulației în interiorul clădirilor sale, luarea de măsuri pentru asigurarea eficienței sporite a sistemului HVAC, instalarea de covoare antiseptice, aplicarea de autocolante pentru pardoseală care indică distanța sigură, informarea angajaților și vizitatorilor despre regulile în vigoare atunci când vizitează o proprietate (păstrarea distanței, spălarea și igienizarea, purtarea unei măști etc.), instalarea dozatoarelor de dezinfectanți, efectuarea curățării și dezinfectărilor frecvente a zonelor cu trafic intens, introducerea de soluții touchless etc.