În prezent, brandingul angajatorului pune stăpânire pe lumea recrutării. Cu toate acestea, în ciuda nevoii tot mai mari de a vă concentra asupra eforturilor voastre de employer branding, există încă unele organizații cărora le este greu sa-l definească sau care cred că nu este „relevant” pentru organizația lor.

Deci, să trecem la treabă și să alungăm aceste concepții greșite despre brandingul angajatorului:

Depinde de tine să construiești un brand de angajator, de fapt, brandul tău de angajator există deja, indiferent de „alegerea” ta de a-l construi sau nu. Atâta timp cât candidații și-au dorit să lucreze pentru o anumită companie din anumite motive, aceasta a existat. Brandul tau de angajator este creat din percepțiile generale pe care le dai ca potențial angajator. A fost acolo în fundal chiar înainte ca termenul „employer branding” să fie inventat.

Așadar, întrebarea nu este de unde să începeți să vă construiți brandul de angajator, ci cum îl puteți transforma în ceva mai bun pentru a atrage talente de top.

Citește mai mult: wall-street.ro