„Evaluarea performanței și implicarea angajaților ECOCERT se face în cadrul unui program anual de evaluare care cuprinde atât componenta specifică postului, dar și cea comportamentală și de lucru în echipă. În urma concluziilor acestei evaluări se vor acorda și bonusurile anuale, ce au atât componenta cantitativă dar și calitativă”, explică Liliana Ciobanu, General Manager, ECOCERT, în interviul acordat platformei GlobalHRManager.ro.
Potrivit acesteia, toți angajații ECOCERT benefiază de aproape 10 ani de servicii medicale private. „Dacă la început există percepția lipsei de necesitate a acestora, s-a constatat în timp că angajații noștri beneficiază și accesează cu regularitate aceste servicii, în funcție de nevoia de prevenție sau de depistare a eventualelor afecțiuni”.
Interlocutoarea noastră adaugă că pachetul de beneficii acordat este compus din elemente generale, dar și motivări individuale legate de vechimea în companie, loialitatea și gradul de implicare în toate activitățile companiei, inclusiv în cele din sfera CSR.
“Prin activitățile noastre comerciale, ca pionieri și inovatori în sectoarele în care activăm, dar și prin acțiunile noastre zilnice, căutăm să acționăm în favoarea mediului, în conformitate cu convingerile noastre, cu respect pentru toți colaboratorii noștri, în primul rând pentru angajații noștri și condițiile lor de muncă. De asemenea, prestăm servicii de certificare, consultanță sau formare pentru clienții noștri, oferindu-le garanții pentru valorile practicilor durabile ale acestora, elemente de valoare ce au contribuit de-a lungul a celor peste 30 de ani de activitate la contruirea puternicului brand ECOCERT”, concluzionează Liliana Ciobanu.