“La Antena Group, prin evaluarea permanenta a angajaților vrem să conturăm un mediu de lucru creativ și echilibrat. Cu toate că apelăm și la metode tradiționale, suntem conștienți că evaluările clasice, fără conversații periodice și feedback din partea managerilor, sunt insuficiente. Noi la Antena Group vorbim deschis despre obiective, proiecte și despre modul în care ar trebui să se desfășoare lucrurile – cu bune și cu rele”, spune Mădălina Poenaru, HR Director, Antena TV Group în interviul acordat platformei GlobalHRManager.ro.
Aceasta adaugă că mizează pe comunicarea constantă cu liderii de echipe și îi încurajează pe aceștia să comunice la rândul lor deschis, clar și cât mai frecvent cu membrii departamentelor pe care le coordonează. “Când toți coechipierii știu care sunt așteptările în ceea ce îi privește și când primesc feedback constant, rezultatele bune nu întârzie să apară”, adaugă interlocutoarea noastră.
Întrebată cum răspunde provocării de a reuși să rețină în companie angajații valoroși, Mădălina Poenaru explică: Filosofia „ONE team” a stat de la început la baza strategiei de retenție a angajaților – munca în echipă, colaborarea între departamente și implicarea generală a angajaților contribuind semnificativ la dorința acestora de a rămâne în companie și a face performanță.
“Angajații care se simt validați și recompensați pe măsura efortului depus sunt mult mai ușor de păstrat pe termen lung. Un mix între autonomia creativă, recunoașterea socială, recompensele financiare, o abordare ’out of the box’, dar și conturarea unei culturi organizaționale din care angajații să-și dorească să facă parte sunt scopurile principale ale departamentului nostru de resurse umane”.
HR Director-ul Antena TV Group consideră că piața muncii este hiper-competitivă, deci a devenit extrem de important ca angajatorii să se evidențieze pozitiv pentru a atrage angajați de top. Antena Group nu face excepție și în ultimii ani a început să acorde o importanță absolută construirii unui puternic brand de angajator.
„Talentul” căruia ne adresăm trebuie să știe cu cine începe parteneriatul și care este universul în care se va integra pentru a înțelege dacă i se potrivește. Este esențial să arătăm cine suntem, iar pentru candidat să vadă cine poate fi împreună cu noi. ‘Talentul’ caută din ce în ce mai mult companii cu reputație, așa că mizăm pe comunicarea transparentă de informații despre cultura organizațională, valorile noastre, beneficiile pe care le oferim angajaților, oportunitățile de dezvoltare, mediul de lucru și experiențele actualilor angajați pentru a atrage constant valori în cadrul Antena Group”, conchide Mădălina Poenaru.