“Monitorizarea stării de sănătate a angajaților, cu un accent deosebit pe sănătatea psiho-emoțională, ocupă un loc central în filozofia noastră organizațională. Conștientizăm că angajații sănătoși, atât din punct de vedere fizic, cât și mental, constituie motorul succesului nostru comun”, spune Mihai Stanca, CDO & Partner,  HR Up Group, într-un interviu acordat platformei GlobalHRManager.ro. Prin urmare, investim semnificativ în programe de wellness și furnizăm resurse și suport pentru a asigura sănătatea mentală a echipei noastre. Creăm un mediu care încurajează deschiderea și accesul la resurse de dezvoltare personală, sprijinind astfel bunăstarea angajaților”, explică acesta.

“Ajustăm continuu politici și programe pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale angajaților

În ceea ce privește motivarea angajaților, Mihai Stanca subliniază importanța recunoașterii și recompensării contribuțiilor individuale. “Oferim beneficii competitive, inclusiv programe de dezvoltare profesională și oportunități clare de avansare. Încurajăm angajații să se implice și să contribuie la succesul organizației, creând astfel o cultură a participării active și a responsabilității individuale”, arată interlocutorul nostru.

Acesta adaugă că evaluarea performanței angajaților este un proces continuu, bazat pe feedback regulat și obiective clare, iar angajații sunt implicați în stabilirea obiectivelor lor individuale, promovând astfel transparența și responsabilitatea în cadrul organizației.

L-am întrebat pe Mihai Stanca cum răspunde compania necesității de a reține angajații valoroși și a recunoscut că aceasta rămâne o provocare constantă. Oferim programe de dezvoltare personală personalizate, beneficii competitive și un mediu de lucru pozitiv pentru a-i motiva să rămână. Suntem dedicați ascultării feedback-ului angajaților și ajustăm continuu politici și programe pentru a răspunde nevoilor lor în schimbare. Pe de altă parte, am evaluat și luat în considerare posibilitatea de a atrage talente din afara țării pentru a îmbogăți diversitatea și perspectiva organizației noastre”.

Căutăm menținem un echilibru între nevoile angajaților și obiectivele organizaționale”

Una dintre preocupările constante ale echipei de management de la HR Up Group o constituie construirea unui brand de angajator puternic. În această direcție, după cum explică intervievatul, sunt comunicate constant valorile companiei, cultura organizațională și angajamentul față de angajați.

“Principalele provocări pentru anul 2024 includ adaptarea la schimbările în mediul de afaceri, gestionarea resurselor umane într-un context economic variabil și menținerea unui echilibru între nevoile angajaților și obiectivele organizaționale. Suntem pregătiți să abordăm aceste provocări cu agilitate și inovație, menținându-ne dedicarea față de succesul angajaților noștri și al companiei în ansamblu”, concluzionează Mihai Stanca.