Comunitatea locală de profesioniști HR este invitată, pe 23 mai 2024, la prima ediție a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” organizată la Pitești. Acesta este cel de-al 9-lea oraș în care BusinessMark organizează acest proiect va reuni, la Hotel Ramada, profesioniști români și internaționali, care vor discuta despre ce pot face companiile pentru a atrage și păstra talentele de care au tot mai mare nevoie, într-un context în care lumea muncii devine tot mai digitalizată, iar nevoile și prioritățile angajaților sunt într-un proces de redefinire.
Cum văd companiile viitorul și cum se transformă, la nivel de valori? În contextul în care oamenii își doresc ca munca lor să aibă un scop și un impact, sunt companiile pregătite să facă schimbări fundamentale pentru a se poziționa strategic pe piață, dar și pe piața muncii? Mai este salariul factorul determinant în alegerea unui loc de muncă? Ce altceva determină un candidat să aplice la un job și ce îl determină să rămână pentru o perioadă de timp mai îndelungată în companie? Ce rol au liderii în construirea unui loc de muncă pozitiv și care sunt principalii factori ce influențează work-wellbeing-ul? De la siguranța psihologică, la relațiile din comunitatea creată la locul de muncă, securitatea financiară sau satisfacția profesională, ce definește în mod semnificativ starea de bine a angajaților?
Organizatorii își propun să traducă aceste întrebări la nivel strategic și să urmărească transpunerea lor în acțiunile ce oferă magnetism unui brand, din trei perspective: Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience.
INVITAȚII PRIMEI EDIȚII MAGNETICO PITEȘTI:
- Belinda Gannaway, Employee experience coach, Trainer, Author.
- Diana Minea, Senior HR Manager, Renault România
- Alina Cristocea, HR Manager, LEONI Wiring Systems Pitesti
- Florina Nicolescu, Deputy Plant Manager & HR Manager, Forvia Faurecia Argeș
- Oana Ilie, Director de resurse umane, Tazz
- Daniela Alexandru, Human Resources Manager, Magna Exteriors Craiova
- Cezar Cârligeanu, Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software – azi
- Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
- Iuliana Morlova, HR Professional, Career Coach, Psiholog PsyHub Consulting
- Zenaida Cremeneanu, Head of Global Business Services H2R, Siemens România
- Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
- Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
- Robert Schmidt, Sales & Marketing Director, Smartree
- Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT
Conferința va include sesiuni de prezentări și un panel, fiind moderată de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Evenimentul va avea loc la Hotel Ramada, în intervalul 08:30 – 15:00 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
Pe parcursul acestui an, BusinessMark va organiza evenimente dedicate profesioniștilor de Resurse Umane, în București și în alte 8 orașe din România. Astfel, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge și la București (7 iunie), Iași (11 iunie), Brașov (16 octombrie), Oradea (24 octombrie), Timișoara (14 noiembrie), Sibiu (19 noiembrie). În luna septembrie, va avea loc la București și evenimentul HR Uncovered,
Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, accesați pagina oficială a evenimentului sau să contactați organizatorii la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.
Eveniment organizat de BusinessMark. Portalurile Oameni și Companii – EventsMax.ro și GlobalHRManager.ro – sunt parteneri de comunicare ai evenimentelor BusinessMark.