Suntem cu toții mai aproape întoarcerea la birou, datorită vaccinului COVID-19, însă, transformarea digitală la care am asistat în ultimul an nu va dispărea brusc. Un studiu Gartner a constatat că 82% dintre liderii companiilor vor continua să permită angajaților să lucreze de la distanță după pandemie, multe dintre beneficiile acestei revoluții digitale putând fi accesate de oriunde. De exemplu, managerii HR s-au bucurat de o eficiență sporită și de implicarea angajaților prin digitalizarea tuturor activităților, de la comunicare și salarizare, până la angajare.
Beneficii digitale prietenoase
Pe lângă popularitatea tot mai mare a tele-medicinei, beneficiile digitalizării au făcut accesul la asistența medicală mult mai ușoară pentru angajații care lucrează de la distanță. În loc să pună întrebări departamentului de HR și să cotrobăie prin documente, angajații își pot verifica pur și simplu aplicația potrivită pentru a obține acoperirea potrivită a nevoile lor de asistență medicală.
Asistență medicală digitală
Utilizarea serviciilor de telemedicină a crescut foarte mult în timpul pandemiei, deoarece oamenii caută modalități de a primi îngrijire clinică fără a risca expunerea la virus. Acest lucru înseamnă că angajații se obișnuiesc să își gestioneze nevoile de asistență medicală online. Pentru programe de consiliere medicală, cum ar fi managementul îngrijirii cronice și terapia, telemedicina a reprezentat o tranziție lină pentru mulți.
Extinderea digitalului
Dacă un angajat se află deja pe computer pentru o programare la o consultație online, poate deschide o pagină nouă pentru a verifica portalul asigurătorului de sănătate și pentru a plăti coplata. Sau, dacă sunt în căutarea unui nou furnizor de servicii medicale în rețea, pot căuta în aplicația lor, pentru a-l găsi pe cel care să îndeplinească criteriile lor.
Un program de beneficii digitale poate completa în mod excelent serviciile de sănătate online. Este mult mai simplu pentru angajați să găsească suport, să primească consiliere și să plătească pentru îngrijire medicală atunci când analizele lor sunt ușor de accesat și consultat în orice moment, chiar de pe dispozitivele proprii.
Aplicații captivante
Programele de beneficii digitale sunt mai convenabile si pot face compania mai atractivă. Aceste programe oferă atât asigurătorilor, cât și angajatorilor, posibilitatea de a crea mai multe mijloace de contact cu angajații.
Pentru tinerele talente, care se alătură forței de muncă pentru prima dată, fără acces la sprijinul personalului de HR în persoană, un program de beneficii digitale poate face ca procesul de acomodare să funcționeze mult mai bine.
Conexiunea la un stil de viață mai sănătos
Echipele de HR pot duce beneficiile digitale cu un pas mai departe, găsind programe care oferă dispozitive conectate ce permit angajaților să fie recompensați pentru comportamente sănătoase.
De exemplu, mulți asiguratori de sănătate și de viață oferă acum ceasuri și brățări inteligente, conectate, pentru a promova obiceiul zilnic al mersului pe jos.
Sursa: HRMorning