Monitorizarea stării de sănătate a angajaților, în special a sănătății psiho-emoționale, este foarte importantă, pentru că resursa umană este cea mai importantă într-o organizație. De aceea, oferim consultanță psihologică anual și la nevoie și ieșiri în aer liber sau activități sportive, recreative, petreceri anuale pentru angajați”, afirmă Simona Chirilă, CEO – Fondator, ALLA 4 ALL, în interviul acordat platformei GlobalHRManager.ro.

Ea adaugă că, printre beneficiile oferite angajaților, pentru a-i motiva să fie cu adevărat implicați în succesul companiei, se mai numără asigurarea premium la o clinică de sănătate de renume, abonament la o sală de sport, bonus de performanță semestrial și promovări interne, conform organigramei. Asigurarea medicală privată este utilizată și apreciată, pentru că avem nevoie de oameni sănătoși și relaxați”.

Potrivit Simonei Chirilă, performanța și implicarea angajaților sunt evaluate prin ședințe periodice, fiind avute în vedere: respectarea termenelor limită ale proiectelor, respectarea programului de lucru – fie el la birou sau de acasă și comunicarea deschisă.

În ceea ce privește procesul de recrutare, interviurile au loc față în față, la o terasă sau cafenea, într-o atmosferă relaxantă și nu pe aplicații online. Nu ne interesează un CV de 10 pagini, ideal este sa fie de maxim 2 pagini. Interacțiunea umană față în față, chimia între oameni și instinctul sunt importante pentru noi. Luăm în calcul și posibilitatea de a apela la angajați din afara țării. Pentru specialist IT ne gândim la țările din Asia. Și dacă dezvoltăm afacerea pe domeniul construcțiilor, vom apela la angajați din Asia”.

Interlocutoarea noastră mai spune că organizația pe care a fondat-o acordă ca mai mare importanță construirii unui puternic brand de angajator. Ne organizăm prin: definirea obiectivelor, identificarea profilului de candidat dorit, propunerea de valoare a angajatului și identificarea canalelor pentru promovarea brandului”, conchide Simona Chirilă.