De multe ori companiile din România nu văd în training o prioritate. Este acesta un semn al autosuficienței, al neconștientizării importanței instruirii, o reprezentare deformată a beneficiilor aduse de aceasta? Nu știm. Știm doar că pandemia a obligat companiile să facă totul pentru a se adapta la mediul aflat în schimbare. Pentru a face față noilor cerințe, acestea trebuie să actualizeze constant pregătirea oamenilor din organizație.

Pivotarea angajaților înseamnă o formă de management al talentelor care se concentrează pe recalificarea angajaților, astfel încât aceștia să poată ocupa acele locuri de muncă sau roluri cel mai strâns aliniate cu direcția strategică a companiei. Pregătirea angajaților acum, prin recalificare și perfecționare, va permite companiilor să performeze fără a-și forța angajații să se adapteze din mers – sau, mai rău, să eșueze.

Avem personalul calificat de care e nevoie acum?

La intersecția dintre schimbările preconizate și direcția strategică, companiile trebuie să se întrebe dacă au angajații potriviți pentru a converti viziunea în realitate. Daca răspunsul este negativ, și de multe ori este, atunci este timpul recalificării angajaților. Evaluarea abilităților necesare în rolurile critice ale organizației nu numai pentru moment, ci și pentru următorii 3-5 ani este importantă pentru asigurarea competentelor necesare în pivotarea companiei către noua direcție strategică. 

Citește mai mult: https://valoria.ro/blog/vor-supravietui-companiile-care-nu-si-instruiesc-angajatii/