În timp ce 70% dintre angajaţi vor continua să lucreze în sistem remote şi hibrid, companiile au intensificat în 2021 eforturile de a menţine angajaţii implicaţi şi productivi investind aproximativ 20% din bugetul de HR în acţiuni dedicate, arată datele Exploratist.

Deşi bugetul dedicat employee experience a crescut, ajungând la aproape 20% din totalul bugetului de HR, suma alocată pentru o iniţiativă de wellbeing pe fiecare angajat a scăzut la 35 de euro, pe fondul trecerii experienţelor în mediul online.

În contextul unui 2021 hibrid, cu provocări tot mai mari pe segmentul retenţiei şi productivităţii angajaţilor, companiile apreciază din ce în ce mai mult importanţa programelor dedicate echipelor, având focus atât pe interacţiunea şi implicarea acestora, cât şi pe wellbeingul lor. Astfel, conform studiilor , 31% dintre respondenţi afirmă că programele de employee experience cresc gradul de retenţie al angajaţilor, iar 47% consideră că performanţa angajatului va creşte. Acest impact a contribuit la triplarea bugetului alocat acestor programe în ultimii doi ani.

Citește mai mult: https://www.bursa.ro/exploratist-companiile-tripleaza-bugetul-alocat-employee-experience-44295347