În ciuda incertitudinilor din ultimii ani, putem observa o revenire semnificativă a organizării evenimentelor fizice. Studiile arată că cea mai mare parte a marketerilor B2B aleg să participe la evenimente în persoană pentru oportunitățile de networking pe care le oferă. Cu o varietate de opțiuni la îndemână,  alegerea locației poate deveni o adevărată provocare pentru organizatori. De aceea, La Conac în Bucovina vine ca o soluție pentru companiile care caută un cadru inspirațional pentru evenimentele lor, fie că vorbim de workshop-uri, dezbateri, evenimente private ori activități de team building. Iată câteva motive pentru care următorul tău eveniment ar trebui să fie găzduit La Conac.

1. Poziționare strategică

Accesibilitatea locației este un factor esențial ce trebuie luat în considerare dacă dorești să organizezi un eveniment pentru angajații companiei tale. De aceea, La Conac în Bucovina are o poziționare strategică, care permite un acces facil către diverse atracții locale, cum ar fi Pârtia Șoimul, Mănăstirea Voroneț ori Parcul Ariniș. Aceste destinații oferă versatilitate participanților, precum și oportunități de organizare a activităților, astfel încât să lucreze împreună și să-și dezvolte încrederea reciprocă.

2. Activități de consolidare a echipei

Atunci când investești în nevoia angajaților de a se simți conectați cu locul de muncă, poți obține avantaje semnificative pe termen lung. Sondajele arată că aproximativ 50% dintre angajați rămân parte dintr-o companie deoarece simt că fac parte dintr-o echipă. De aceea, locația oferă acces la activități ce pot consolida acest sentiment, cum ar fi Mega Tiroliana, cea mai lungă din Europa, plimbările cu ATV-uri, diversele ateliere de măști, olărit sau pictat ouă. De asemenea, echipa La Conac în Bucovina este pregătită să organizeze petreceri tematice sau tururi private la cel mai nou muzeu din Bucovina, Muzeul Obiceiurilor Populare.

În plus, statisticile arată că activitățile de consolidare a echipei pot îmbunătăți etica de muncă și inovația cu până la 10 ori, spunând că angajații pot face progrese semnificative în productivitate atunci când se investește în dezvoltarea lor personală și profesională. Astfel, alegerea La Conac în Bucovina pentru evenimentele corporative nu oferă doar un cadru pitoresc, ci și o platformă ideală pentru a stimula colaborarea și angajamentul angajaților.

3. Planificare personalizată pentru colaborările B2B

La Conac în Bucovina se remarcă prin faptul că oferă o abordare personalizată și atentă la detalii pentru organizarea evenimentelor, întrucât contribuie la consolidarea relațiilor de lungă durată și la dezvoltarea unei baze solide de clienți fideli.

 

,,Nevoile clienților sunt puse în prim-plan deoarece recunoaștem importanța adaptabilității și faptul că fiecare companie are cerințele sale specifice. Prin această abordare, ne demonstrăm angajamentul față de partenerii de afaceri și arătăm că suntem dispuși să investim timp și resurse pentru a le satisface nevoile. Facem aceasta prin cadrul facilităților moderne de care dispunem și prin încurajarea unei atitudini deschise.”

Corina Flutur, General Manager La Conac în Bucovina

Conacul dispune de o sală de conferințe de 40 de persoane, echipată cu videoproiecție, 28 de camere pentru cazare și un restaurant ce poate găzdui până la 90 de persoane în interior ori 40 pe terasă. Pentru confortul participanților, sunt puse la dispoziție o parcare și un centru spa relaxant, precum și un program flexibil al restaurantului, care să se potrivească cerințelor fiecărui eveniment.

La o primă impresie, am spune că activitățile desfășurate în cadrul unui eveniment sunt cele mai importante, însă, locația acestora are o influență semnificativă asupra succesului întregii experiențe. De la activități de team building și consolidare a echipei, până la facilități moderne și planificare personalizată, alegerea La Conac în Bucovina pentru următorul eveniment al companiei tale poate aduce beneficii semnificative și contribui la satisfacția generală a participanților.