Employer branding și rolul său în recrutarea celor mai buni angajați: cum atrage talentele un spațiu de lucru bine amenajat

Un brand de angajator puternic se construiește în timp și cu eforturi susținute din partea întregii companii. Employer branding-ul este echivalent cu atragerea celor mai buni angajați. Dacă te întrebi ce ai putea face în plus pentru a ieși în evidență, a venit momentul să descoperi detalii despre o strategie cu un potențial extrem de ridicat. Investiția într-un spațiu de lucru bine amenajat, în concordanță cu perioada prin care trece întreaga lume, ți-ar putea aduce succes în recrutarea celor mai talentați oameni.

  • Clădirile sănătoase, eficiente în strategia de employer branding
  • Percepția angajaților despre munca la birou în pandemie
  • Cum atrage un spațiu de lucru bine amenajat talentele
Clădirile sănătoase, eficiente în strategia de employer branding

Felul în care oamenii muncesc a cunoscut schimbări majore în ultimii doi ani. Sistemele work-from-home și hibrid (parțial de acasă, parțial de la birou) au devenit cele mai populare practici în contextul actual. Biroul rămâne, însă, principalul loc unde oamenii dau cel mai bun randament. Când vine vorba de employer branding, cu cât sediul companiei este mai bine amenajat, cu atât valoarea companiei crește în ochii celor mai valoroși actuali sau viitori angajați. Marea provocare a zilelor noastre constă în asigurarea tranziției eficiente de la lucrul remote la revenirea în clădirile de birouri și creșterea încrederiii că acestea sunt clădiri sănătoase, adică locuri sigure din punct de vedere sanitar.

Citește mai mult: https://revistacariere.ro/leadership/contribuitori/rolul-unui-birou-bine-amenajat-in-employer-branding/